Thursday, April 13, 2006

Станах на 30

Не щеш ли, годинките се търколиха. Някои мои приятели решиха, че като съм станал на 30 съм щял да стана сериозен. Не съм сигурен обаче дали са прави. Вчера не бях още на 30, но все ми се струва, че бях също толкова сериозен. Въобще, сериозно впечатление прави възрастта ми вече. Друго сериозно не знам.

Един доста сериозен немски обичай от Брауншвайг принуждава 30-годишните ергени да метат стълбите на кметството. Доста интересен метод за превенция срещу късните бракове в това градче. Публичното опозоряване, на което нещастните стари ергени са подложени, може да бъде прекратено единствено от пълнолетна девойка, която отиде и целуне въпросния нещастник.

Съвсем естествено, в България този обичай е неприложим, тъй като девойките стават жени доста преди пълнолетие.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home